خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن (عشق مشروط) قسمت 74

همراهان عزیز با سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 74 همراه شما هستیم

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 2

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 74

انگین دوباره از پیرل می خواهد تا خانواده هایشان را با هم آشنا کنند اما پیرل با شنیدن این موضوع دوباره مضطرب می شود و با پیش کشیدن این که الان کلی کار دارند، بحث را عوض می کند.

سرکان برای این که کارهای مربوط به مزایده سریعتر پیش برود، از اکیپش می خواهد تا شب را در خانه ی او مشغول به ادامه کار بشوند.

وقتی انها مشغول کار کردن هستند، آیدان هم به آنجا می رود و برای کارمندها خوراکی می برد. بالجا فورا جلو می رود و از او تشکر می کند.

ادا لبخند زورکی می زند و به سرکان می گوید: «دیدی بالجا خودشیرینیشو واسه مادرت شروع کرد؟! » سرکان باز هم حرف او را قبول نمی کند.

وقتی فیفی و ملو و ایفر در خانه هستند، اردم هم به انجا می رود و در مورد این که تمام کارمندها در خانه ی سرکان جمع هستند و از او کسی دعوت نکرده به آیفر می گوید. آیفر از این که ادا در خانه ی سرکان است خیلی عصبانی می شود.

بالجا که دنبال فرصت مناسب است، وقتی می بیند سرکان مشغول ریختن قهوه برای خودش است، فورا به سمتش می رود تا کمی قهوه بخواهد.

ادا این صحنه را می بیند و جلو می رود تا ببیند بالجا در مورد چه چیزی با سرکان صحبت می کند. بالجا به محض دیدن او به بهانه ی این که باید به کارهایش برسد، آنها را تنها می گذارد.

سرکان برای ادا قهوه می برد. ادا از او تشکر می کند. وقتی بالجا این صحنه و نزدیکی آنها را می بیند از سرکان برای یک مورد در مورد کار می خواهد تا پیشش برود.

ادا به سرکان می گوید که حق ندارد پیش بالجا برود اما سرکان می گوید: «ادا در مورد کاره. انقدر حساس نباش. » و می رود و ادا حرص می خورد.

اما سراغ بالجا و سرکان می رود و با عشوه فنجان قهوه اش را از دست سرکان می گیرد. بالجا سعی می کند حفظ ظاهر کند و نشان ندهد که ناراحت شده اما به دوستش سوزی زنگ می زند و در مورد این که از دیدن نزدیکی ادا و سرکان واقعا ناراحت شده می گوید.

ادا بعد از تحقیقاتی که کرده یکی از شرکت ها را به عنوان شرکت مناسب معرفی می کند. انگین و پیرل می گویند که این شرکت در گذشته کارهای بزرگ انجام داده اما مدتی است که راکد مانده.

فرید و بالجا پیشنهاد می دهند تا این کار را به شرکت هایی که از هر نظر اینجور موارد را بررسی می کنند بسپرند. سرکان قبول می کند و ادا اطمینان دارد شرکتی که انتخاب کرده مناسب است.

ملو از طریق اینستاگرام بالجا آدرسی از خانه ی سوزی را پیدا می کند و همراه فیفی به آنجا می رود. برای این که سوزی یک موقع ملو را نشناسد، فیفی داخل خانه می شود و همانجا هم مجله ای که عکس سرکان روی جلد آن است را می بیند.

وقتی سوزی در حال مشاوره دادن به فیفی است، بالجا به سوزی زنگ می زند. فیفی فقط می شنود که سوزی به بالجا می گوید: «بالجا جون عشق صبر و جسارت میخواد. حالا که فاصله ی بین تونو اون از بین نمیبره تو باید از بین ببری. »

وقتی لیلا گزارش شرکت را روی میز ادا می گذارد، بالجا سراغ پرونده می رود و قسمتی از آن را که شرکت دچار مشکل بزرگی است برمیدارد تا به همه نشان بدهد که ادا کارش را بلد نیست.

وقتی ادا با خوشحالی پرونده را بررسی می کند و به دست سرکان می دهد. سرکان قصد دارد پرونده را چک کند اما ادا می گوید: «بهم اعتماد نداری؟! » سرکان برای این که به او ثابت بکند همچین چیزی نیست به پرونده دست نمی زند.

بالجا برای گزارشی که سرکان باید با خبرنگارها انجام بدهد تا جلوی رقیبانش در مزایده به چشم بیاید، سرکان را به جایی غیر از شرکت می برد. وقتی سرکان از ادا هم می خواهد که همراهشان بیاید ادا عصبانی می شود و قبول نمی کند.

قرار است ادا به خواست افه به خانه ی شریک افه برود و با دسته های گل انجا را تزئین کند. ملو هم همراهی اش می کند.

انها به خانه ی بزرگی می روند و ملو که خیلی کنجکاو است یکی یکی اتاق ها را نگاه می کند اما به اتاقی می رسد که در آن قفل است.

داخل اتاق وسایل قدیمی و عکس هایی از ادا و خانواده اش در کودکی به چشم می خورد… وقتی ادا و ملو از خانه بیرون می ایند، پیرزنی زیبا از دور با لبخند به ادا چشم می دوزد.

بالجا همراه سرکان سلفی می گیرد و در اینستاگرام به اشتراک می گذارد. ملو و ادا این را می بینند و تصمیم می گیرند خودشان را به محل مصاحبه برسانند.

در این فاصله بالجا به عمد پاشنه ی کفشش را می شکند و سرکان کمکش می کند تا بشیند. ادا که این صحنه را می بیند می فهمد بالجا عمدا این کار را کرده. آنها به سمت بالجا و سرکان می روند و ملو بازوی بالجا را می گیرد تا به خانه برساند!

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 74 لذت برده باشید ؛در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 75   مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *