خلاصه داستان سریال ترکی ستاره شمالی قسمت 64

همراهان عزیز در این بخش خلاصه داستان سریال ستاره شمالی قسمت 64 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال ستاره شمالی قسمت 25

سریال ستاره شمالی قسمت 64

عمر کنار ساحل ماهیگیری می کند.فریده آنجا می آید و برای او ساندویچ کوفته می آورد.عمر به او می گوید که موفق نشده که فریده را تغییر بدهد و به آدم خودخواهی تبدیل کند.فریده می گوید که متوجه شده است که وقتی برای خانواده اش فداکاری می کرده، عمر را هم فدا کرده است و حق نداشته اینکار را با او بکند.عمر از اینکه فریده به هردوی آنها فکر می کند، خوشحال می شود.
ییلدیز و صفر با کمک هم، کوزی را دم در خانه شرف می رسانند.صفر از کوزی می خواهد که به شعله زنگ بزند تا شکایتش را پس بگیرد.کوزی قبول نمی کند و می گوید که شعله می خواهد با این کارها او را ببیند و برای همین نمی خواهد وارد این بازی شود.ییلدیز به او حق می دهد و صفر ناراحت می شود و می گوید که پس ” صفکوز” تمام شد.
کوزی به خانه پدرش می رود.امینه سردرد دارد و از موضوع دستگیری پنبه ناراحت است.کوزی پیش آنها می رود.قمر متوجه می شود که کوزی در بدنش مشکلی دارد.او به شکمش نگاه می کند و زخمش را می بیند.کوزی مجبور می شود موضوع گلوله خوردن از یاشار را بگوید.شرف عصبانی می شود و می گوید که حساب اینکار را از یاشار پس می گیرد.شرف با دلخوری می گوید که دیگر عروسی در کار نیست و وسایل کادو و جهیزیه که برای قمر آورده اند، پس بفرستند.او دیدن بویراز و ییلدیز را برای آنها ممنوع می کند.امینه هم از شرف حمایت می کند.قمر با گریه از کوزی می خواهد که راه حلی پیدا کند.
صفر برای ناهیده گریه می کند و ییلدیز و بویراز او را آرام می کنند.صفر می گوید که کوزی به شعله زنگ نمی زند تا او از زندان دربیاید و کوزی را نفرین می کند.
بویراز هم از اینکه بخاطر این موضوع عروسی را به عقب بیندازند، نگران است.
قمر به بویراز زنگ میزند و خبر می دهد که عروسی کنسل شده است. بویراز فکر می کند که بخاطر زندانی شدن پنبه است و می گوید که عروسی را در حیاط زندان می گیریم.یبلدیز از شنیدن این حرفها ناراحت است.
قمر خبر می دهد که پدرش موضوع گلوله خوردن کوزی را فهمیده است.بویراز می خواهد که دنبال قمر برود اما قمر می گوید که یاشار عصبی است و ممکن است و ممکن است او را بزند. کوزی به بویراز هشدار می دهد که اوضاع را بدتر نکند .
شعله روی تخت اش دراز کشیده و به عکسهای دخترهایش در گوشی نگاه می کند و گریه می کند.او حرفهای دخترهایش را به یاد می آورد که او را از خودشان طرد می کنند.در این موقع، فریده در می زند و می گوید که با او کار دارد.شعله در را باز کرده و می گوید که حالش خوب نیست.فریده می بیند که او گریه کرده است.شعله می گوید که به نانوایی رفته تا دخترهایش را ببیند ولی آنها او را آزار داده و تحقیر کرده اند.فریده می گوید که خودش باعث این کارها شده است.شعله اظهار پشیمانی می کند.فریده می گوید که دخترهایش از او دلشکسته شده اند.
فریده می گوید که آنها می خواهند یک زندگی جدید بسازند و از شعله می خواهد که اشتباهش را با اشتباه های بزرگتر جبران نکند و اگر ارزشی برای آنها قایل هست، آرامش شان را بهم نزند و شکایتش را پس بگیرد.او می گوید که برای پس گرفتن دختر هایش نباید از این شیوه استفاده کند شعله از تند روی و بی ادبی امینه می گوید و با دلشکستگی گریه می کند.
فریده ناراحت شده و دلش برای او می سوزد و او را بغل می کند و می گوید که اجازه ندهد خشمش او را کنترل کند.
قمر از اوضاع ناراحت است و کوزی او را دلداری می دهد که او مشکل را حل می کند.امینه در حالی که بقچه جهاز دستش است، آنجا می آید و به قمر می گوید که باید آن را پس بدهند.قمر مخالفت می کند.امینه عصبانی می شود و حلقه انگشتری او را هم می خواهد. کوزی آهسته به قمر می گوید که فعلا حلقه را بدهد تا اوضاع آرام شود.
ییلدیز و بویراز و حنیفه سعی می کنند که یاشار را راضی کنند تا برای مدتی، به جایی سفر کوتاهی برود تا اوضاع آرام شود.یاشار قبول نمی کند و می گوید که از ناموسش دفاع کرده است.در این موقع امینه آنجا می آید.او بشدت عصبانی است و از یاشار گلایه می کند.حنیفه با ملایمت می گوید که او هم مادر است و درکش می کند‌.او می گوید که یاشار عمدا او را نزده است.اما یاشار عذرخواهی نمی کند.ومی گوید که می خواسته کوزی را بترساند.امینه با خشم بقچه و انگشتری را پس می دهد و به ییلدیز هم توصیه می کند که او هم از کوزی و نوه هایش فاصله بگیرد زیرا می خواهد از بچه هایش محافظت کند.
ییلدیز به بویراز می گوید که همه اینها تقصیر او است و با او درگیر می شود.
کوزی پیش شرف می رود و با او حرف می زند و می گوید که معنای سکوت او را می فهمد و از اینکه باز هم بخاطر او با دوستش قهر کرده ناراحت است.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال ستاره شمالی  قسمت 64 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال ستاره شمالی قسمت 65 مراجعه فرمایید

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *