خلاصه داستان سریال ترکی عشق تجملاتی قسمت ۸۵ + زیرنویس و دوبله

EvI-Pc5f0Wg
رضا به شدت عصبی شده و دنبال جواب است. عایشه شوکه شده و به کرم نگاه میکند و منتظر توضیحی است. رضا عصبی است و هرچه آقا محسن میخواهد حرف بزند، او مجال نداده و میخواهد دعوا راه بیندازد، اما بقیه جلوی او را میگیرند.او به خاطر شوک عصبی، بدنش قفل شده و میگیرد. محسن نیز از ناراحتی، قلبش درد می‌گیرد. آنها با اورژانس تماس گرفته و آمبولانس برای کنترل آقا محسن و همچنین آمپول زدن به رضا می آیند. عایشه از دست کرم خیلی ناراحت است. او به داخل خانه برگشته و برگه سند سهام را که به تازگی امضا کرده بود، از روی میز برداشته و پاره میکند. کرم پیش او آمده و سعی در آرام کردن عایشه دارد. ارکوت نیز داخل آمده و وقتی میبیند عایشه سهام شرکت را پاره کرده است، هول و عصبی می شود. عایشه حلقه ازدواجش را در آورده و به کرم میدهد و میگوید:«همه چی تموم شد» او به اتاق رفته و چمدانش را جمع کرده و بیرون می رود.کرم خیلی ناراحت و درمانده است.
صمد که میداند آن برگه قبلا دست هولیا بوده، در اتاق او را بازجویی میکند. هولیا میگوید که او جعبه هدیه را درست نکرده است، اما نمی‌گوید که عکس مدرک را برای جیدا فرستاده بوده است. صمد حرف او را باور میکند. هولیا پنهانی با جیدا تماس میگیرد و او را بابت کاری که کرد مواخذه میکند.جیدا که مست است میخنند و از او میخواهد سکوت کند زیرا به ضرر خودش نیز خواهد بود.
کرم شب تا صبح با ناراحتی می‌خوابد و فقط به بودن عایشه فکر میکند . عایشه نیز در خانه خودشان ،از اینکه کرم این موضوع را از او پنهان کرده بود ناراحت است و دلش نیز برای او تنگ شده، اما میداند که نباید احساساتی عمل کند.
صبح در شرکت، وکیل طلاق کرم و عایشه تماس گرفته و خبر میدهد که سه روز دیگر مهلت دادگاه آنهاست و کرم باید به او خبر بدهد. کرم در این وضعیت استرس میگیرد و نمی‌داند باید چه کند.
غنچه به خانه پیش عایشه رفته و عایشه با او درد و دل میکند.او از غنچه میخواهد که هیچ خبری از او به کرم ندهد. وقتی غنچه به شرکت می رود، کرم و ولکان او را به زور ، گیر انداخته و چون عایشه جواب کرم را نمیدهد، از غنچه می‌خواهند با او تماس بگیرد. عایشه از لحن حرف زدن غنچه میفهمد که کرم پیش اوست و گوشی را روی کرم قطع میکند. کرم ناراحت می شود و دنبال راه چاره ای برای نزدیکی به عایشه است.
نظمیه و ارکوت که موافق آشتی و رابطه آنها هستند، به شرکت می روند و ارکوت که تمام فکرش پیش سهام است، به کرم میگوید که هرکاری بخواهد برای درست شدن این رابطه انجام میدهد. کرم از آنها میخواهد که ترتیبی بدهند تا او پنهانی به خانه برود و عایشه را ببیند.
محسن از اینکه خانواده عایشه تمام خوبی های او را نادیده گرفته و به او اجازه دفاع از خود نداده و به حرفهایش گوش نکردند، به شدت ناراحت است و به او برخورده است. او از آنها انتظار معذرت خواهی دارد. محسن در خانه بد اخلاق شده و مدام با همه دعوا میکند.
نظمیه در خانه، حواس ملاحت خانم را پرت میکند و کرم وارد اتاق عایشه می شود. عایشه از دیدن او شوکه می شود. او اصلا نمیخواهد حرفهای کرم را گوش کند.کرم برای او توضیح میدهد که پدرش برای خوبی به پدر او قهوه‌ خانه را خریده است و مقصر فرد دیگری بوده و به محسن ربطی نداشته است. عایشه حرفهای او را دیگر باور نمی‌کند و اعتمادی به او ندارد.او در واقع کرم را خیلی دوست دارد اما سعی میکند در ظاهر نشان ندهد.
ارکوت به قهوه خانه پیش رضا رفته است. رضا برای نهار تصمیم میگیرد به خانه برود. ارکوت سعی میکند جلوی او را بگیرد اما بی فایده است. رضا وارد خانه شده و به رفتارهای نظمیه و ارکوت مشکوک می شود.او در اتاق عایشه را باز کرده و عایشه و کرم را روبروی همدیگر میبیند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *