خلاصه داستان سریال ترکی عشق تجملاتی قسمت ۸۸ + زیرنویس و دوبله

U7m1BuHj-5Y
کرم و عایشه راهشان را جدا کرده و به سمت خانه می روند. عایشه در مسیر مدام با خودش غر زده و از کرم بد گویی میکند. زنهای محله پشت سر او به آرامی راه می روند تا حرفهای او را بشنوند. کرم نیز در مسیر با خودش حرف می زند. او ناگهان به یاد دوست داشتن عایشه می افتد و نظرش عوض شده و برمیگردد. او مقابل عایشه پیاده شده و میخواهد با او حرف بزند و عشقشان را یادآور می شود. عایشه که از دست او همچنان عصبانی است، میگوید عشق به تنهایی دلیل نیست و آنها نمی‌توانند با یکدیگر باشند.انها دوباره با یکدیگر دعوا کرده و جدا می شوند و هر یک به خانه می روند.
آنها در خانه به خانواده هایشان در مورد تصمیم طلاق میگویند. در خانه عایشه، ارکوت و نظمیه ناراحت شده و زیر گریه می زنند. کمی بعد، ارکوت ادعای دفاع از حق و حقوق عایشه را میکند و میگوید که باید نفقه و اموالی که حق اوست گرفته شود. عایشه عصبانی شده و میگوید چیزی نمیخواهد. در خانه کرم نیز، همه از شنیدن تصمیم آنها شوکه و ناراحت می شوند. آقا محسن نمیخواهد چنین اتفاقی بخاطر مشکل آنها بیفتد، اما کرم میگوید که تصمیمشان را گرفته اند.
جیدا با کرم تماس میگیرد و خبر میدهد که شریکهای آمریکایی آنها به شرکت آمده اند‌. کرم به شرکت رفته و آنها جلسه ای تشکیل می‌دهند. شرکای آمریکایی میگویند که قرار است فقط یک رئیس برای شرکت تعیین کنند. کرم متعجب شده و از اینکه برای شرکت خودشان باید رئیس تعیین شود عصبی می شود. آنها می‌گویند که شرکت مودامو بخاطر خانوادگی بودن، احساسات را اولویت قرار داده و نمی‌تواند موفق شود.
ارکوت پیش یکی از دوستانش که وکیل است می رود. او میخواهد کارهای طلاق و تقسیم اموال عایشه را به او بسپارد تا بتوانند حق و حقوقشان را بگیرند. وکیل مبلغ زیادی را به عنوان حق وکالت از ارکوت میخواهد.
شب، کرم به بار پیش ولکان و دوست دیگرشان می رود. غنچه و ییلیز نیز آنجا هستند. آنها وقتی ماجرا را می شنوند، ناراحت شده و غنچه و ییلیز تصمیم میگیرند به خانه پیش عایشه بروند. ییلیز به غنچه هشدار میدهد که باید جلوی طلاق آنها گرفته شود، زیرا در صورت طلاق کرم، دوست پسر آنها نیز هوایی شده و بخاطر خوشگذرانی با کرم از آنها جدا می شوند. غنچه تحت تاثیر قرار گرفته و در خانه عایشه سعی دارند او را از طلاق منصرف کنند.
کرم در بار تنها میماند. دختری پیش او آمده و در مورد آینده کاری و شغلی از او مشورت میگیرد. یک خبرنگار از آنها عکس میگیرد.
در خانه، عایشه میگوید که مطمئن است کرم الان به کلوب یا بار رفته و در حال خوشگذرانی است. آنها سه تایی از خانه بیرون آمده و به سمت بار می روند. عایشه کرم را میبیند که تنهایی در بار نشسته. او به کرم یادآوری میکند که هنوز متاهل است و نباید کاری کند. کرم نیز ادعا میکند که تنها نشسته و کاری نکرده است. سپس به خانه می رود.
ارکوت به همراه صبری بیرون می رود. او به صبری میگوید که عایشه در حال طلاق گرفتن است و آنها به وکیل احتیاج دارند. صبری با اشتیاق به ارکوت پول میدهد و میگوید هرکاری که لازم باشد انجام میدهد.
صبح همه زنهای محله در خانه ملاحت خانم جمع شده و در مورد شایعات طلاق عایشه صحبت میکنند. عایشه از خواب بیدار شده و به کرم فکر میکند. کرم نیز در اتاقش نشسته و به عایشه فکر میکند. آنها هرکدام در دلشان به دیگری حق می دهند. عایشه تصمیم می‌گیرد به کرم زنگ بزند، اما صدای جیغ و داد می شنود. او وقتی به هال می رود، در گوشی نظمیه عکس های دیشب کرم با دختری را میبیند و عصبانی می شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *